1177

igår kväll fick jag nog. Orkade inte med att Linnea vägra sova på kvällen... Nått va fel kände ja!
Man gick å gunga henne i famnen och hon somna men efter 10min efter att man lagt henne i hennes säng så vakna hon och så fick man börja om!

Så jag ringde 1177 och frågade vad ja skulle göra. Hon hostar ju oxå så de låter som hela hennes hals rivs upp!

Och hon jag pratade med (som va jätte trevlig) sa: De ska vara svalt i rummet, lägg nått under madrassen så hon kommer upp. Ge lite alvedon. Använd näsdroppar ge henne ljummet vatten med socker i mm... Så de gjorde jag och hon har sovit hur bra som helst! Hoppas hon blir bättre snart! =/

Linnea är väldigt varm av sig annars så hon brukar ligga i bara pyjamaströja och påslakan knappt på sig... Så i natt låg hon bara i blöja med påslakan halvt som halvt på sig och vi sänkte elementet till 15 grader i rummet... Och jag har inte hört henne hosta en enda gång!

Vi höjde ju huvudänden vid sängen så igår kväll när jag gick in för att titta till henne så låg hon nere vid fotändan och sov... hehe...


Linnea igår när hon käkade! =)
E helt sjukt hur mycke man kan tycka om en människa!

Jag längtar inte till julen nu heller... Vet inte riktigt vad som hänt men i morse kände jag bara blää... Kanske för att jag inte e klar med julklapparna...
Å nyår har man ju inte ens tänkt på! Vad ska man göra då änna... Men de har ordnat sig nu....
______________________________________________________________________________________

Nu tänkte jag att jag ska skrapa min bingolotts-kalender! E ju lucka 21! =) Kanske en miljon där bakom?
Då lär jag ju inte skriva de här isf... hehe... OCH jag hade inte bott kvar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback