Promenad

De fick bli en promenad :)

Linnea tog cykeln och jag och Ville promenera! ❤️

Jag är uttråkad

Regn. Vad kom de ifrån?? Vart hur fint väder som helst i flera dagar och idag strax efter lunch öppnades himlen och det är översvämning på gården och det haglade som satan och träden låg nästan Längst med backen!

Nu är det helt stilla ute... Allt är blött men stilla. Blåser inte nått. Tycker solen kan komma fram igen. Men så blir det nog inte.

Nu fick jag hicka med!

Ville sover i ena soffan och Jimmie i andra. Linnea sitter bredvid Ville och kollar film på youtube på min gamla telefon. Ska man ut och gå en sväng kanske? Har så tråkigt... Jag sitter på balkongen med fötterna i högläge. Äta kan man oxå göra... De är kul... Ja vi får se vad som händer...

Sommar!

Skulle vilja ha en helrenovering utvändigt på mig. Klippa mig (framför allt!) men även fixa ögonbryn och naglarna hade vart behövligt... Men framför allt håret... De är som svinto i topparna. Har alltid håret som en boll mitt uppe på hövvet nu för tiden för luggen är lång och sitter uppe i toffsen  med allt de andra sletna. Så bekvämt så! BLÄÄÄ... Klippa mig var det ja...

Idag va vi på Bvc. Ville hade gått upp och följer sin egna lilla kurva! Haha... Jaja bara han mår bra så!

Efter de åkte vi ut till Lycke och plocka hallon. Satte mig efter de i hammocken och bara njöt en stund. Sen kom mamma hem efter jobbet så då blev det fika på paj som jag å Linnea gjort av hallonen. Hanna kom hon med. Tjöta en stund :)
Kennie och Ellenor tittade ut till mamma med. :)

Linnea stannade kvar i Lycke nu. Hon ville sova över för de skulle Jesper göra. Får väll se om dom somnar ikväll! Haha. .

Måndag-igen

Såg att det var en vecka sedan jag skrev sist nu. Oups! Hehe...

Har oftast ingen lust eller tid att skriva... Men nu kände jag att jag får skriva lite. Linnea sover ännu och Ville somna om precis. Jimmie sover med... E väll ingen ide för mig att somna om. Måste ändå väcka Linnea snart. Hon är vaken så länge på kvällarna annars.

Annars nu på semestern har det vart gött väder och i helgen som var, var vi på High Chaparral med Jessica å familj. Sov på hotell från fredag till lördag. Jätte mysigt! Frukosten är som vanligt det bästa enligt mig på hotell haha... Äter så man storknar... Haha...

Cyklade i helgen med. Första gången sen jag blev gravid typ! Jag och Linnea cyklade ner till city gross (hon på egen cykel) och handla lite lördag kväll och sen tog vi en omväg hem och de va jätte mysigt! Linnea trampa på duktigt och de va jätte gott väder ute.

Igår va de regn ute... Så tråkigt... Hade helt missat att de skulle vara de så de va inte skoj.. Men vid tre åkte vi på kalas för Sofie! Så då va den dagen räddad! :) käka go tacos och kladdkaka efter de! Sen hade Linnea och Kennie vattenkrig. Spolade med deras vattenslang på varandra. Såg skitkul ut och Linnea hade skit kul! Haha..

Idag ser vädret bättre ut. Undra vad vi ska hitta på... Får se när resten av familjen vaknat vad dom tycker!

Ne nu ska jag göra annat!
Blev lite uppdatering iaf!

Ponnyridning på High Chaparral

Vattenkrig med Kennie. Inte så mycket krig på denna bilden kanske haha!

Måndag

Idag är det inte riktigt lika varmt som de va igår. Idag har det ändå regnat lite. Ligger död i soffan just nu. Ätit lunch och är mätt... Gött de hehe... Jag å Linnea har bakat drömmar idag med. Himla goa blev dom! Stod i receptet att de skulle bli 40-50 st men de blev 22 st för oss... Ändå är som inte stora. Måste ändra de på receptet.

Annars är de väll inte mycket som händer här. Ville e typ svettig hela tiden av värmen ( idag är de lite bättre) så han äter hela tiden och har svårt för att somna.  Och är skrikig. Tar på ens krafter men är nog mest jobbigt för han.

Ne nu ska jag göra annat!

Sommar

Fy fan vilken go kväll de va igår!
Hela dagen va klibbig och varm men kvällen va väldigt go! Jessica och Molle och barnen kom och vi åt kräftor. Sedan satt vi ute på framsidan å tjöta och jade de mysigt. Frös inte nått! Barnen lekte på gården mellan varven och tillslut somna Viktor i Jessicas knä och en stund senare la sig Linnea på soffan och somna med :)

Så idag blev de sovmorgon! Ska äta frukost nu ! Mera sånna kvällar!!

-----------------

När man är så jävla trött på natten när Ville vaknar och vill äta och VÄGRAR somna om efter han ätit så blir man lagom glad... Men så tittar han på en och flinar till och mammahjärtat smälter och det gör inget alls att man bara sovit i 2-3 timmar.