Frustrerad...

Ja jag sitter här lite frustrerad över Linnea som e svintrött, men vägrar sova... Vad ska man göra?
Hon har vart skitgnällig 2 kvällar i rad när hon ska sova så hon blir väll de nu när hon ska sova lunch nu me då... Skit jobbigt... ! Men såg idag att de e 2 tänder som kommer där nere! =D Hoppas hoppas de e därför hon e grinig... För då vet man att de kan gå över! =P



Jag har precis städat hela övervåningen nu! Känns hur skönt som helst! Jobbigt bara när man blir tät när man går runt här... Har iof toan å handfatet kvar, men fick pausa lite nu... Linnea hindrade mig!

sitter och planerar julklappsköpen oxå, dom vi har kvar! Vad ja ska köpa när pengarna kommer. Lär ju inte vara ensam i stan om man säger så. Ska in den 23 å handla de sista, OM vi inte får pengarna innan!

Kollade precis på försäkringskassans hemsida å de kommer den 23!

Så då blir de stress med Linnea å köpa de sista! haha... kul kul... ! Har iof inte mycke kvar att köpa, kanske tilloch med kan köpa de på måndag när barnbidraget kommer, vi får se!

Har fått massa fina julkort i år oxå! =) Man blir väldigt glad över de! =) Synd att man e så dålig på att skicka själv... Ska bättra mig till nästa år!

Ne nu ska jag ta å lägga Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback