Glögg

Fick ett jätte sug på glögg...?!

varje gång ja tänker att nu ska ja skriva i bloggen så loggar jag in och ska börja skriva och då e de helt borta allt som ja tänkt ja skulle skriva om...!!! Hatar de... =/

Rensade hyllan inne hos Linnea förut så man kan få in lite mer av hennes leksaker där och hittade mina dagböcker! Allt från 1an till... Ja jag vet inte rikitgt ... Men ärligt talat blev jag deppig när jag satt å läste dom... Va inget roligt alls... Va bara hemska saker i dom... =/ Tur man ändras! Så i mon kväll ska vi hem till Lycke å elda i brasan. Dagböckerna ska bort. De e inte jag längre kände jag!

Precis nu, 20.50, så ringde våran hemtel. Trodde de va hanna, men de va en ¤#"%=(/&&#" Telefonförsäljare!!!! Borde va lag på att man inte får ringa så här sent!!!! Lr ringa alls... Fan va trött jag blev!

Ne nu ska ja se vad som kommer på tv nu!

Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback