Gott Nytt År!

Gillar ni min "nya" blogg då?!?! I löv it

Hade en sån jobbig drömm precis när jag skulle gå upp... Jag vaknade av att Linnea va vaken så vände jag mig om och somnade igen. Men då började jag drömma att jag gick upp och gjorde iordning välling och å precis när jag gav henne flaskan titta ja på kl å då va den 8.30, å då vaknade jag!!! Å kl va 8.30... Men ingen välling va gjord... Så jobbigt....

Drömmde även i natt att vi skulle köpa en hund ja å jimmie! =) Jätte söt va den! Å när vi stod å skrev på pappren så tänkte jag: "Undra va den kostar... vi har ju inga pengar å dom ligger ju runt 12 000" Men tur de va drömm! =) Lr... hur man nu ser de =P

Ikväll e de nyårsafton! =) Känns inte alls noga å fira känner ja! hehe... Jag hade kunnat sitta hemma å myst med familjen men vet att Jimmie inte blir så glad av de. Ska hem till hanna å sten ist för kennie å ellenor. Vågade inte riktigt att åka dit...

Linnea fick en skiva av mamma igår. Disney´s bästa heter den. Jag älskar Disney så ja blev glad! =) hehe... Hon fick den bara för att igår så satte vi på mikrofonkåt och Linnea började dansa som satan! Jag har nog spelat den lite mycke här hemma... =P Men iaf! mamma tyckte att Linnea skulle dansa till Disney-låtar ist... hehe...

Nån som har nyårslöften lr? Jag har ett, men den skriver jag inte här, inte än iaf! =)

Ne nu ska ja göra lite grejs här! Dom vanliga "sysslorna" på morran... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback