hänt idag då?

Idag åkte vi in till hornbach å kolla lite! =) Skulle ha grejer till en ljusramp men ångra oss när vi va där inne. Köpte en grenkontakt och en röd lampa till terrarierna ist.

När vi stod på parkeringen och skulle lyfta ur Linnea från bilen hörde vi: Nemen! Tjena! Å Linnea så sött!
Den rösten känner jag igen tänkte jag å vänder mig om, då jag står halvägs in med kroppen i bilen.
Då e de Lillen.....................!!!! Trodde jag skulle spy... Vill väll inte träffa de äcklet där?!! Å så trött jag blir... Å han tjötar på med Jimmie och mig å jag känner att jag vill bara gå därifrån.... VARFÖR?!?!?! Varför skulle vi träffa han där? Fan va jag hatar han.......

Men de förstörde inte min dag för de! Vi åkte även till biltema å kolla lite å sen vidare till paprika för å käka, hela familjen! =) Fast Linnea fick kallops hemifrån...!
Så gött att Jimmie e ledig nu! Så mysigt, än så länge iaf! Får la se hur lång tid de tar tills vi går varandra på nerverna! hihihi....

Snart nyår med ja! =) Blir de kalas hos Kennie å Ellenor!

Linnea Ligger å sover just nu. Hon somna i bilen på g hem å sover ännu. Jimmie sitter där nere med xboxet tror ja! Å jag e i köket å undrar om vi ska äta snart... haha...

Ne nu har ja annat å göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback