inget å göra

ja har inte nått å göra... Skulle ju iof kunna lägga mig å sova, men hur kul e de! =P Å förresten e de så gott som OMÖJLIGT när de e lördag... haha... Kan man ju inte lägga sig tidigt! Även om man e jätte trött. Även om man ändå inte gör ngt speciellt. Även om man vet att man kan passa på å sova!

Förresten så väntar ja på att hanna ska ringa... SEN ska ja sova.

Linnea sover sedan 18.50. Hon va skittrött å även jag så hon fick somna lite tidigare! Går nog bra ändå¨.. Jobbigt om hon vaknar vid 6, men efter 7 e helt ok!

Jimmie sitter på nedervån å kollar tv. Han lär ju inte somna förens sent i natt... Lr så sover han redan... haha... Han har ju legat hela dagen, stackarn.

Jag fixade iordning min chili, som ja odlat så duktigt! haha... Hackade ner den å la den på tork! Så ja kan använda den lite senare!
Men ja hade ingen aning om HUR stark den va!!! Skulle rätta till min piercing i näsan, å senare efter de ta ut snusen. Jag lovar, de BRANN i min högra borre och under läppen! Först tänkte ja att de va nått fel på snusen men sen kom ja på att de måste vart chili där på. Ändå hade ja tvättat händerna noga så de skulle gå bort ifall! MEn icke... Så ja tvätta igen men de hjälpte inte.

Så ja har lyckats med att klia mig i ögat, och fått de på tungan oxå.... SKit jobbigt! Men de blir bättre å bättre iaf!

Va ska man göra i mon då? På måndag tänkte ja att ja ska fixa de sista julklapparna... Blir gött å ha de klart iaf!

Ne nu ska ja dra mig... Hoppas hanna ringer snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback