Stora tjejen!

Nu har netten och barnen åkt hem. Linnea slockna direkt. Så jäkla nyfiken så hon kan inte somna när de e folk här. Okej, jag kanske inte ansträngde mig alldeles för mycke med att få henne att somna, men kände att de inte va ngn idé... =P

Vi käkade hamburgare å pommes te lunch. De e gött de!

A just de, höll ja på å glömma! Linnea kröp förut! Jag stod å prata med Netten så såg ja i ögonvrån att Linnea kröp. Så ja vänder mig å då ligger hon på mage. Tänker att jag måste sett fel. Så står hon i krypställning å jag böjer ner armarna å säger till henne att komma å då kröp hon flera steg! =D Å efter de skulle Netten och barnen åka. och Linnea somnade så när hon vaknat ska jag allt kolla igen! hihi...
Stora tjejen!

Ne nu ska ja lägga mig framför tvn en stund innan Linnea vaknar! =)

Kommentarer
Nathalie säger:

Neej men vad roligt!!:D:D Verkligen stora tjejen!!

Kram

2010-12-29 | 17:37:06
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
Jeanette säger:

Roligt att man fick vara först med att se det

2010-12-29 | 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback