Torsdag 8-9dgr kvar till Julafton!

Klockan e nio och ja har hunnit fixa disken, hängt tvätt, ätit frukost, Linnea har fått välling, sopat golvet i köket...
Å nu vet ja inte vad ja ska göra! Linnea sitter å leker med sin låda som hon har leksaker i.

När hon hostar och man säger OJ! så fejk-hostar hon igen, så säger man oj och så fortsätter de så ett tag! Jätte kul! =D
Så förut när ja hostade så hostade hon tillbaka! haha... Tungan hänger utanför munnen och så hostar hon! =P

Förresten! Varför e de plusgrader ute??? De här gillar jag inte...! Ska ju vara massa snö å lite minus! Hoppas de kommer mer snö innan jul iaf!


Kommentarer
Nathalie säger:

Hehe va go hon är!!:D

De regnade i morse:( men de ska frysas på i kväll har jag hört, så hoppas på mer snö innan jul!:)



Jag skickar bilder till dig i kväll, har inte fått tillfälle att göra de tidigare...



Kram på er!:)

2010-12-16 | 15:55:18
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
fina! säger:

Gött att de blir kallare, men då lär de ju bli värsta isbanan ute... Illa de me! hehe... Ja jag väntar på bilderna! =D

2010-12-16 | 16:04:06
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback