ska jag lr ska jag inte?!

sitter å "fönster" shopar på nätet just nu... Vill ha nya kläder! Å speciellt nu till jul å nyår!

hitta lite snyggt på halens.se...

Men vet inte riktigt om ekonomin tycker de, plus att de e lättare å köpa så man kan testa direkt... Vill ju inte titta på de samtidigt som ja ska köpa julklappar heller... får nog ta å fundera på detta lite...
jäjä... får se hur de blir!

Snart ska vi hämta jimmie! Å de e äntligen fredag! =) Imon ska vi på 1års kalas till Theo! Fatta vad tiden går fort... 1 år! ett helt år har gått och så mycke har hänt! Ska bli roligt imon iaf! =)

Om min näsa bara hade velat sluta rinna... =/  jag mår ju bra, bara min näsa som inte gör de!

Ne nu ska ja göra oss klara för å hämta jimmie-knodd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback