1 advent! Snart e de jul! =)

okej kanske e ett litet tag kvar, men e ju inom en månad iaf! hehe...
Får panik när ja tänker på julklappar oxå... Känns som om pengarna inte vill räcka till. E skyldig både netten å kennie pengar. Och så ska man köpa julklappar på de... Inte alls roligt längre...

Idag åkte vi in till kungälv för å gå på "skyltsöndag". Va la inget speciellt direkt, men skönt å komma ut lite! Snöade oxå! MYS! Gäller å ta på sig bara! Gick där inne med Jessica molle å Theo. Som vanligt! hehe... Alltid vi! =)

Imon ska vi till ÖF. Tänkte se vad dom säger om Linneas ögon oxå. Dumt om de e ngt som smittas å man sitter där nere. Hon får ju lite gojs i ögonen, men ögonvitan e inte röd. Å hon kliar inte så värst mycke heller... Som sagt, får fråga i mon å se va de e för bajs. Hoppas de e för att tänder e på g! Eller så kan de ju vara förkylning bara! Vi får se!

Idag har jag även bakat lussekatter! =) Gjorde även pepparkakshus. Jimmie började med huset men så jobbigt som de va, enligt honom så gjorde jag resten sen. Hatar när de blir så. Kan lika gärna göra allt själv... Slippa höra suck och stön. Så blev Linnea trött så jimmie skulle lägga henne men han gav upp efter 2 min och gick och la sig själv.

Så jag gick in å somna Linnea å tillslut somna hon. Å då sov både Jimmie och Linnea.... =/
Linnea vaknade efter 30 min. De gjorde INTE han... så vid 6 vaknade han. å då hade ja bakat å badat linnea, duschat själv, matat henne gjort färdigt pepparkaks huset... Blir så trött... :/

Å hon e så mammig nu när hon e lite dålig me... Så hon måste vara med en hela tiden. Tar oxå på krafterna!
Så nu har ja å jimmie spenderat kvällen med att bråka med varandra! KUL....
Skönt att de e måndag i mon.........................................................

Linnea har lagt sig nu, men får se hur de blir i natt... bara på 30 min har hon vaknat 2 ggr...
 

(Linnea fick äta russin medans ja baka. hihi...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback