blir galen!

Klockan är 6.30 nu å ja har vart uppe i 30 min nu... Albin har vart jätte jobbig i natt!
Han har gnytt å skällt(!!) och gnytt ännu mer! =/ Så ropar man på han så hör han inte. (Han hör ju lite halvtaskigt) Så vill man ju inte gapa så att linnea vaknar.....

Jag gick ner å la mig på soffan igår kväll (ja kunde inte sova) Men där somna ja så gott! Men så vaknar ja en stund senare av att albin gnyr och skäller. Så ja ropar, viskande, -Albiiiiin! Men han hör inte... Så ja ropar igen men inte nått... Så ja går upp och ställer mig i trappan å tittar upp å ser att han står precis där trappan börjar så ja ropar igen fast -Albin kom här, säger jag ist!

Då får han syn på mig, men fattar inte att de e ja å blir rädd ist!!! Å skäller ännu högre!

Tur e så har inte linnea hört han i natt! Lr hon har inte sagt nått om de iaf! =)

Jimmie har säkert inte heller hört han. Brukar vara så! hehe...

Snart ska ja till gläntan oxå. Ska jobba idag igen! Börjar 8 så de e ju en stund kvar! =)
Igår på morran låg ja på 3:ans växel hela vägen till gläntan =P Va inte plogat nånstans! Skit halt va de me! Tur ja har vinterdäck på iaf!

Ne nu ska ja göra mig klar!

Kommentarer
hanna säger:

är din längtan efter hund över?? ==))

2010-11-21 | 10:29:00
mamma säger:

Hoppas Albin får komma tillbaka ändå, Det är guld värt för oss

2010-11-23 | 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback