Frukost!

Nu har jag å Linnea precis käkat frukost! Lr Linnea håller fortfarande på å geggar med ett kexrån... =P

E så kul å se hur hon ändras! Lr hur hon utveckalar sig rättare sagt. Hon äter rånet själv å geggar å har sig! Men man märker att hon blir bättre å bättre! I natt sov hon från 20.00-7.30 ungefär! =) Me like!
Fast ja vakna ändå kl 7 å tänkte att hon vaknar la snart så ja gick upp.... Har jätte svårt för att ligga kvar i sängen när Jimmie ligger brevid mig... Vet inte varför... ?

Idag tänkte ja städa lite iaf (har ja sagt hela veckan...) Sedan bär de av till hanna-panna! Hoppas de blir skoj, å inte för många lekar... =P

En bild från nu! =)

Alltid glad... Lr för de mesta iaf! =)

Kommentarer
malin säger:

Jag vet!!!!!!

(lekar alltså)

Heja Hanna!

2010-11-13 | 10:16:29
Therese säger:

Haha, det lät ju bra, att du har svårt att ligga kvar i sängen när Jimmie ligger där :) jo josefina massa lekar hoppas vi på nu:) ses sen!

2010-11-13 | 11:03:53
Bloggadress: http://Theresejohnsson.blogspot.se
hanna säger:

hm.. vill ni verkligen leka en massa lekar?? kan en massa jobbiga som ni kan få göra! =P jag menar jag måste ju vara dommare! hehe

2010-11-13 | 12:07:34
Nathalie säger:

Vilken underbar bild på Linnea!!:)

Kram

2010-11-13 | 20:49:20
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback