Helvetes morra!

Denna morgonen har INTE vart rolig... Tror ja vaknat på fel sida...

Linnea vakna 06.15 å då gick ja upp å gjorde välling. Gav henne den i sin säng, med hopp om att hon kanske skulle somna igen efter maten! Så när den va slut gick ja ut å stängde dörren. Sprang till sängen å kröp under täcket... GÖTT!!!! Gick 2 min (om ens de) så hör man hur hon tjötar där inne... Ja tänkte: Så länge hon tjötar å e nöjd där inne så e de ju skitsamma om ja sover här... hihi...

Men ju längre tid de går så går "pratet" mer å mer över till lite gnäll å skrik. Å ja kan ändå inte somna om så ja går upp å hämtar henne vid strax innan 7. Lägger oss i våran säng å tittar nanny på 3an. Men hon e inte alls nöjd så ja ger henne massa leksaker så hon kan ligga å leka me.

Efter en stund blir jag hungrig så ja går upp å ska göra macka! Hör hur hon inte tycker de e roligt så ja tänker att ja skyndar mig!!! Tills ja hör en duns, å där efter gråt... "SHIT!" tänker ja å springer in. Hon ligger på golvet å gråter... (Ja hade bullrat upp med kuddar runt om sängen!) Upp med henne, å hon blir glad igen! Så ingen fara där! Så tar in henne till köket med mig å lägger henne på golvet så hon kan leka där. BLUUUAAA!!! Hon spyr upp halva flaskan (utan att överdriva... =P ) Jag torkar upp å sedan tar ja mackan å sätter mig för å käka.

Men där vill ju inte hon ligga om ja ska äta, så klart! Så hon gnäller å skriker så ja tar upp henne. BLUUUAAA!!! Hon spyr en jätte kaskad... Jag sätter henne vid bordet så ja kan torka upp de. Hon skriker, för hur kul e de å sitta där när ja e på golvet!?!?! Men ja torkar färdigt å sätter mig breve henne. Hon e nöjd. Jag e nöjd. Jag börjar äta. Då kommer dom andra skriken. AAAA! å tyst... AAAA! å tyst. De betyder att hon oxå vill äta.
Ja försöker att strunta i dom, men e inte så lätt. Ger henne leksaker men dom kastar hon ner på golvet. Får ont i hövvet å lock för öronen för hon gapar så. Så jag går å hämtar en majskrok ist! De kan hon ju äta! Å den e ju rolig en stund å Linnea e tyst... mmmmmm.... Mamma njuter... =P

Så nu sitter vi här! Hon har spytt några ggr till så ge henne i sängen så igen ska ja inte göra...!

Snart ska vi göra oss klara så vi kan gå till öf! =)

Hoppas dagen blir bättre bara.................

Nu ska ja ta mig en fusksnus å sen leka med Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback