Kallt och härligt idag!

Orkade inte skriva nått igår.. Klockan bidde änna mycke.. =) Så tar de nu ist!

Har precis käkat risgrynsgröt -Tomtegröt... ! Så jäkla gott! Skulle kunna leva på de! Linnea gillar oxå de, så hon får de senare. Hon har ju precis ätit välling!

Va änna kallt i köket när vi gick upp idag tycker ja! Såg nu att de e -10.8 grader ute... SKönt!
Ja har tatt på mig mina fårtofflor! =) Har inte använt dom på... Ja vet inte hur länge, men förra året hade ja ju inte dom på mig, för då va ja gravid å hade vattenballonger till fötter.... Skönt å slippa de nu! hehe..

Igår åkte Linnea pulka till öf =) Hon satt helt sitlla å bara titta! hihi... Hade bäddat ner henne med en filt. och på hemvägen somna hon! Hon va så trött att hon satt å somna inne på öf när ja skulle ta på mig mina ytterkläder. DÅ e man trött! =P Så hon satt å sov så gott i pulkan!

En stund efter vi kommit hem kom Jessica och Nathalie med barnen å käkade lunch! Då sov Linnea... hehe.. Vi käkade räkpaj å skulle ätit pepparkakor men ja hann inte baka de. Så får ta de idag ist!

Dom skulle komma hit idag.

Ja funderar på att gå ner till city gris å köpa hårfärg... Och välling behöver vi... Men ser inte så lockande ut när man ser hur många minus de e... =/

Ne nu e Linnea lite ledsen, så får gå! HA de Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback