Vin till tjejkvällen!

Nu e ja hemma igen. Har vart hemma en stund iof, men kan ju inte sätta mig vid datorn de första ja gör! hehe...
Imorse körde ja jimmie te jobbet å sen åkte ja me hanna till sjukhuset.

Sedan åkte vi hem till Mamma å Pappa. Men de blev en snabbis bara för båda skulle jobba!
så ja hanna å Linnea åkte in till kungälv så ja kunde gå på systemet. Köpte 2 st rosé vin. Ja har ju druckigt vin så sätt, men aldrig köpt tror ja... Så de va ju en jungel för mig! haha... Herre gud va flaskor de fans! Så ja gick på utseendet på dom! lr ja läste ju oxå om dom, men ja frågade ingen om hjälp... Så de ska bli spännande å se va dom smakar!


Får ju va lite rosa när de e tjejkväll å allt! haha...

Sedan till maxi en snabbis å handla juice å youghurt! Tack hanna för du va kvar i bilen me Linnea! =)

Hon hade ju somnat å då vill man ju inte dra henne in å ur bilen. Men hon sov bara en timma å vill INTE somna om nu... Men vi ska ju hämta jimmie ikväll så då lär hon ju somna då... Hatar de,,, För då vaknar hon ju 6, ist för 7........... Å de e ju jag som får gå upp med henne... =/ Men får skylla mig själv! Jag som valt de! -Att bli mamma alltså...

Nu ska ja äta lunch här snart å sen vet ja inte va ja ska göra... Hade ju hoppats på att hon skulle somna om. Men de lär ju inte hända!



Kommentarer
malin säger:

Finns en blond tjej på bolaget som jag brukar fråga om råd, hon är jätteduktig och jättetrevlig! Rosa är aldrig fel!

2010-11-13 | 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback