Lördag kväll!

Japp nu har ja kommit hem å landat. Börja slappna av å känner efter hur trött man e...

Har jobbat på gläntan idag! Först 2,5 tim å sen 3 tim... Heeeeeeeeelt perfekt! =P
Efter att ja jobbade första passet så åkte ja hem till lycke å skulle hämta Linnea.

Hade ju saknat henne så klart,men när ja kom så verkar hon inte ett dugg intresserad av mig. kunde lika gärna vart borta 10 min, så hade hon saknat mig lika mycke.. haha! Men de gör inte mig nått. Är glad att hon trivs hos mamma så klart! =)

Fick med mig albin hem oxå. mamma skulle iväg så ja fick passa hennes bebis! =P Så han har vart me mig på gläntan å ska me mig i mon igen!

Imon blir de mer jobb, ja. Samma tider!
_____________________________________________________

Ja tog me mig min systemkamera igår till konserten. Å när vi ska gå in säger en vakt där att man får inte ha med sig sånna kameror..... Hur arg blir man inte då? så vi fick gå bort till mässan å låsa in dom...

Men ja tog nått kort me min mob, som inte alls blev bra. Blev ju inte direkt på volbeat. Lr dom stod på scenen men de som syns e ju scenen med massa lampor! hehe... kan ju lägga upp den ngn dag kanske!
______________________________

Ne nu ska ja förtsätta se "Wild Hogs"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback