Skadeglädje. Enda sanna glädjen!

Idag åkte vi till Vänersborg för att gå på oktober marknad och senare fira Lasse som fyller år i mon!

På motorvägen va ja stressad å trött... Å då blir ja lätt irriterad... Låg å körde å upptäckte att ja måste köra om den bilen som e framför mig. Den körde ju långsamt... Så tittar bakom å allt å ser att de kommer en bil bakom, men e långt borta, så ja svänger ut för å köra om.

Då kör den jäveln upp i röven på mig å blinkar!!!! (alltså den som kom en bit bort) Å ja blir så förbannad å vet inte vad ja ska göra! Lust å bara hänga mig på bromsen, men de gör ja ju inte.. Svänger snällt in i den vanliga filen när ja kört om den bilen ja skulle köra om. Men så fort den jäveln har åkt om slänger ja mig ut bakom å kör upp i hans röv! HUR KUL E DE TYCKER DU!?!?!?!?! Tänker ja å börjar blinka som en galning! MOHAHAHAHA....

Sen efter de har dagen vart hur bra som helst! Tänk att man kan bli så glad av att "ge igen" hehe...

Marknaden va väldigt rolig den me! =) Gick med Harry Gabbie å Björn. Köpte en tröja till Linnea å körv! Harry köpte en björn-korv... hihihi... Vi köpte korv med vitlök så jäkla go!! =)

De e bra å äta vitlök nu när de e förkylningstider!

Sen på kalaset bidde de middag å trevligt!

Så nu e man lagom trött... Hoppas Linnea e snäll å sover länge i mon... =P

Go natt alla goa så hörs i mon!

Handen på stjärten, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback