Nu e de äntligen ett nytt inlägg! =)

Jag hade sån sket-dröm i natt va... Vet inte ens om jag kan skriva den här... Fast e la ingen som läser så kanske man kan...

Drömde att min lillasyster sög av min pojkvän, fast innan hade han frågat mig om de va ok...
Och dagen efter (i drömmen) så va vi i Nettens stuga och jag kände mig så äcklad av han, jag va inte sur på hanna. Bara på jimmie... Jag va så arg å kände att ja ville göra slut... Så när ja vakna så hade ja fortfarande den känslan kvar! Ja hade änna ont i hjärtat å kände bara blääää över han... Men efter typ 2 min när ja vart vaken så fatta ja ju att de va inte sant! hehe...

Men sjuk drömm ändå! Varför drömmer jag alltid så jäkla dumma drömmar... så känns som ja inte sovit nått i natt, lr iaf för lite!

jaja... till ngt roligare!
_______________________________________________________

Igår tränade jag med Catharina! Hur kul som helst! E mycke roligare om man e 2! Och vi var grymma! hehe...

Har slutat med pulver nu iaf... Började äta igår. Mamma hade räknat fel på påsarna jag fick av henne så dom va slut igår å då kände jag att då kan ja lika gärna äta igen! Så nu e de träning och mindre gograjor å äta! =)
Vilket e de "rätta" sättet igentligen.. Men oxå de tråkiga, för resultaten tar tid!
_______________________________________________________________________

Satt å skrev ett blogg-inlägg i förrgår och när ja va klar tryckte ja på fel knapp å allt försvann..... Då blev ja sket sur å hatade bloggen en stund... För ja ville ju inte skriva om allt! Så nu får vi hoppas att ja inte trycker fel igen!
___________________________________________

Idag ska vi till öf en stund! Känns som om man e där jämt! hehe.. men de e skoj så vrf inte!
Sedan ska vi me Jessica å Theo till stenungsund!
__ _ _ _ _ ___ __ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ ____ _ _ _ _ _

Just nu sitter jag i köket och Linnea sitter breve mig å slår i bordet!
har precis käkat "alpro soya". Gick på de igår när jag va på city gross. Smakar precis som riktig youghurt, fast e ingen lactos i, gjort på soyabönner tror ja... Linnea fick smaka hon me å de va gott! Stod en tant i city gross å gav smakprover! Så denna e riktigt go! Jordgubb testade vi!

Ne nu ska ja göra mig klar så vi kan gå till öf!
Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback