14 april!

Ja nu flyttar vi snart! Eller snart å snart.. Men de e ju närmare än igår! haha... !

Idag va vi hemma hos hanna å jag snodde till mig frukost. Glömde av helt att äta! Vet inte vad de va med mig imorse! Gick upp som vanligt klädde på mig fixa Linnea packa hennes väska osv osv... MEn när vi körde Jimmie till jobbet så kände jag att de kurrade till i magen. Jag kan ju inte va hungrig redan! tänkte jag. Men så kom jag på att jag faktiskt inte ätit nått än! hehe...

Så jag fick macka hos hanna! Sen fick vi även lunch, så gött! =) Tack så mycke hanna!

Fick träffa en sån söt valp!!!! Therese och Mia kom förbi med en, wilma. Vet inte hur gammal hon va, men pyttepytt liten! Vadå att man blir kär!!!! Jag vill me ha hund!!! Fast inte nu... Får vänta några år. Iaf tills man fått bra med jobb och har ett ställe å bo på med gräsmatta!

Får klump i magen igen när jag tänker på att de faktiskt inte e så långt kvar tills vi flyttar och INGEN har hört av sig om ormarna eller ödlorna... =/

Ne nu ska jag lägga ut annons på dom, innan Linnea vaknar!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback