364 dagar

är Linnea idag. å i morgon är hon 1 år! Jag har slått in presenterna ikväll och vet inte om jag eller linnea e mest förväntasfull för i morgon! haha!
Hon sov lite jobbigt vid lunch idag. sov bara 1 timma å sen sov hon en stund till vid 4.... Gillar inte att hon sover efter 3, men de va antingen de, lr ha en grinig tjej fram till 8............. Men iaf, de jag skulle berätta om va att hon hade jätte svårt för att somna ikväll.... Bara grina å skrek, men nu (peppar peppar ta i trä) sover hon hoppas jag!
Idag ringde jag å väckte hanna vid 9 å sa att vi skulle komma hem till henne! Men vi kom inte för ens vid 1 tror ja klockan var? haha... Skulle bara en massa grejer innan. Bland annat skulle vi till Jimmies jobb och tvätta bilen. (livsviktigt ju! not,.,) Men då går larmet på hela hans jobb när vi åker in på parkeringen. Och de va bara vi där! Så lite smått panik fick jimmie ringa till nån å de visar sig att larmet har gått flera ggr på morgonen så de va inte vårat fel! som tur va... så vi fick åka därifrån, utan att tvättat bilen! haha... 

Senare kom vi hem till hanna, tillslut, å då gick vi en go promenad 
Gick i över 1 timma tror jag i stekande sol ! 

Sen på kvällen blev de grillat hemma hos hanna å sten! Käkade alldeles för mycke... Men jäklar va gott de va!



Satt å tänkte förut på när Linnea föddes. Tiden innan när man va hemma å "jobbade" sig igenom värkarna mm.. Så kom jag ihåg att på måndagen samma vecka som linnea e född hade jag en dröm om fredagen. drömde om nr 23 hela tiden i drömmen. Å de e de enda jag kommer ihåg från drömmen. Fredag och 23. och på fredagen den 23 april  kom Linnea! =)






Drömmer så konstigt ibland alltså... Men gillar endå de på nått sätt...! haha...

Jimmie sitter där nere å käkar chips å tittar på tv. Jag sa att jag inte orka för jag e så trött. Men ändå sitter man vid datorn å slappar,,, hehe...

Ne men nu får jag nog ta å sova..... Är en STOR dag i morgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback