En bra dag!

Ja idag har de vart en helt kanon dag! Vart ute i lycke å ätit påsklunch och senare på kvällen blev de grillad korv med bröd (sallad)

Linnea vaknade tillslut i morse! hehe... Gick in å sa grattis, så tog vi me henne till våran säng så hon fick välling. När hon fick ätit upp den så öppnade hon paket! Blev jätte glad för allt.
Sen en stund senare när vi skulle äta frukost fick hon en tårtbit med ett ljus i! hehe.. Den va smaskens tyckte hon. Bilder kommer i mon! =)

Åh, e så trött... Jimmie följde med magnus till stugan så tror han skulle sova där... Gött för mig, mindre bra för Netten kan jag tänka mig! =S

Ne nu ska jag titta på Trassel innan jag somnar! Den va ju bara för bra den filmen!

Go natt alla och glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback