Fredag!

Idag e de fredag igen! Denna vecka har gått fort igen! sjukt alltå... tiden bara flyger iväg...!

Idag ska Linnea till tandläkaren för första gången. Får la se hur de går! haha... Blir spännande!

Linnea ligger å sover ännu... =S Jag vaknade 10 i 8 å tänkte att de e la ingen idé å somna om. Hon vaknar ju snart. Men inget ännu. Ändå har jag på radion och käkat frukost precis....

Nästan så man vill gå in å titta till henne...
Hon låg å sov å gott! =) Puh...!

Hanna kommer hit å hälsar på lite idag efter jobbet!

Måste till apoteket å city gross sen efter att Linnea vart hos tandl. Hoppas de blir lika fint väder idag som igår! Än så länge ser de la så där ut... tyvärr... Men klockan e ju bara halv 9 så de kan ju ändras !

Längtar till Lördag... !!! Tatueringsmässan!

Ne nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback