Fredagkväll med Så ska det låta!

Linnea somnade PRECIS när "Så ska det låta" började å jag hade bänkat upp med chips å dipp å cola.
Nanne Grönwall va med, min favorit! plus lasse kronér som oxå e favvo!

Nanne körde "mitt lilla fejs och jag" som Robert Broberg har gjort å hon gjorde den så bra! hehe...
Hur lång e hon igentligen? 150? Nån som vet?!

Har typ ätit 3 chips... E helt kass i magen... Lika bra de kanske... haha.. Ska ju inte äta sån skit...

Imon kommer Netten hit å hämtar utemöbler! Skönt å bli av med de.
Fick ett mejl om att en som ville köpa Daisy (ena ormen) Men han tyckte jag va för dyr...
KOMMER ALDRIG BLI AV MED DEN SKITEN.....!!!! =(

Va gör alla ikväll då?!

Nu ska jag kolla på "Jiddra inte med Zhoan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback