frukost

Har precis käkat frukost nu... Prickekorv e för jävla gött!



Linnea leker rövare i hallen bland skorna, men jag orkare inte göra nått åt de, nu. Tar de sen...

Har kört Jimmie till jobbet oxå så här ligger man inte på latsidan igentligen!

Mår så konstigt nu för tiden. Svettas som en gnu, för ingenting. Får ont i bröstet ibland, inte jätte mycke men tillräckligt för att man sa bli nervös för de!
Sjukt... E 25 år och mår som en... ja jag vet inte vad haha...
E deppig, till och från med... Vet inte varför riktigt. Mår allmänt baj... Vissa dagar! ska jag tillägga me!

Ne ush, nu om nått annat!
Ska in till backa plan med Nathalie å barnen idag och köpa mig en bh, hoppas jag!
Tråkiga pengar, men vägrar gå utan! haha

Nu har Linnea rivit ut tidningar på golvet me... Ser ut som fan här, men orkar inte göra nått åt de....
Ne nu ska jag dra mig! Göra oss klara för dagen!

Kommentarer
hanna säger:

måste ju komentera nu då när du komenterar min! =P köp på dig en 5-6 st bh så behöver du inte ha de bekymret! du kanske kan önska dig presentkort när du fyller år?? =)

2011-04-13 | 13:03:26
Jeanette säger:

Prickikorv e la änna göra gött, på sötlimpa och ett glas oboy!!!!!

2011-04-14 | 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback