God morgon!

Jag har sovit som en gud inatt! Vet inte varför, men tror de va för att jimmie inte låg breve mig! haha...

Kollade inte ens klart på trassel igår för jag höll på att somna... Men natten till igår va ju,som sagt, inte så rolig så va nog därför!

Har precis käkat frukost här nu å ska snart klä på oss. Kanske gå till lekplatsen sen me, efter Linnea fått sin gröt! =) Sen blir de promenix för mig!
E så gött när Linnea vaknar 8-8.30.... Man blir så utvilad! (plus att dagen blir kortare, å då kan jag inte äta lika mycke) haha... Ne ja skoja bara... Jag kan allt äta om jag vill! =P tyvärr kanske man ska säga till de... =P

tog precis upp Linnea nu å de kändes som om hon har feber... =S får nog ta å kolla de senare...
Hon är helt överlycklig över telefonen hon fick igår. Går runt med den hela tiden. trycker och sen sätter upp den mot örat, eller ja, nacken typ... Säger man : Hallå hallå! så sätter hon upp den mot "örat". hehe...

Ne nu ska jag gå å mäta mig! På onsdag har jag hållt på i en vecka å då ska jag ställa mig på vågen! ussssh... haha... Förhoppningsvis så visar de posetivt!
mäta mig va de ju...
Ha en bra dag alla! Bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback