Kan inte sova.....!

Tog ju ner rullgardinerna i sovrummet igår kväll så nu e de strålkastar in i sovrummet känns de som.... Persienerna vi har där e inte dom bästa.-- Fusk att Jimmie kan sova.. hehe---

Ja idag är det dagen D! Ska börja flytta å allt.... Vi trodde dom skulle komma å lämna nyckeln igår kväll så vi kunde börja tidigt idag. Men dom har inte gjort de så jag vet inte när vi kan börja... =S Linnea har ju inte vaknat än heller så vi kan ju inte börja direkt nu ändå...

Jag somna halv 1 igår tror jag klockan var. Vadå att man kommer vara trött i kväll.... =P
Låg och kollade på American Dad. Så sjukt program. Lite likt Family guy, men inte lika roligt som de... hehe...



Kommer nog va dåligt med bloggandet ett tag framåt. Jimmie har ÄNNU inte ringt bredbandsbolaget och sagt att vi ska flytta..... Blir så trött.... Så vi kommer inte ha ngt internet ett tag framåt... =/
Men vi har ju Iphonerna, säger han. Men jag vill inte sitta å betala räkningar på telefonen....

Ne nu måste jag dra mig... Ha en bra dag alla! Ska se om jag kan uppdatera ikväll!

Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Hoppas allt går bra idag!!:D

Du får låna min dator å betala räkningar om du vill ;)

Kraaam

2011-04-30 | 10:02:57
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback