Ny vecka!

ser ut som de e gött väder idag me! Får passa på å njuta, för i mon ska de bli regn tror jag att jag läste...

Linnea vaknade kvart över sju idag och va hungrig! Hon käkade typ inget igår kväll, hon va la helt slut efter att lekt med kusinerna å morbror! =)
Men vi skulle ju köra jimmie så de va la bra de! Så hon somnade i bilen på g hem och sover ännu... Har la sovit en timma lr nått nu!

Senare ska vi träffa hanna på maxi å veckohandla! Helt glömt av att de va ny vecka idag så de blir ju skoj å handla massa mat... =/ Linnea fyller år nästa vecka me! men vi får ha kalas efter vi flyttat tror ja... E ju påskafton å allt när hon fyller år så folk har la planerat annat ändå... !

Ska köpa present till henne snart me! =) hihihi... vet redan vad vi ska köpa!

vill flytta nu så man får de gjort! Orkar inte gå å packa å knö bland lådor... Vill få sålt ormarna oxå... KAN inte ha med dom. Vi orkar inte bära dom, sen har vi inte plats!
Ush, får ont i magen när jag tänker på de. Bara jag som tänker på de me! Jimmie bryr sig inte, känns de som!

Ne nu ska jag göra annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback