pack up your trubles

Ja eller hur de stavas... hehe...
Lyssnar på den låten nu på radion! Så göttans bra!!!!

Idag e de fredag ja! Jimmie ska ut med jobbet ikväll å jag agerar chafför som vanligt... VILL INTE! Han slutar 6 å då ska jag in å köra han till stan.... HATAR de... Blir mest arg på mig själv att jag inte säger nej. Får skylla mig själv helt enkelt! ;=(

Annars vet jag inte vad som händer idag!
Ska bli gött å va själv ikväll iaf.... Lägga Linnea vid 8, kolla på "Så ska det låta" å bara ha egen tid! haha... GULDVÄRT!

Fast snart kommer jag säkert inte tycka de när Linnea börjar dagmamman! hehe...
Blir nog bra! =P

imon kanske man ska grilla? en sista gång innan vi flyttar? tror de skulle bli fint väder imon?
jaja... vi får se!

Känner mig irriterad å trött idag... Ändå fick jag sóva till 8 å så.... Jimmie tog Linnea imorse. gav henne välling å tog på henne! Inte en dag för tidigt att han gjorde de! haha... Ne, men de låter som han aldrig gör de, för de händer att han gör de ibland! =)

Ska de regna idag lr?

Ne ush vilket tråkigt inlägg de blev... Bäst å sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback