RÖJA!

Idag ska vi ta ett röj här hemma! Skrev ja kanske igår me, men men! hehe...

Så här ligger vi till nu: Linnea kryper runt efter att fått sin välling, Jimmie sitter vid datorn vid sin nya skärm, som han e jätte stolt över! Jag har ätit frukost, tjockis som man e kan man ju inte börja dagen med att inte äta!
hehe....

Ser ut å va fint väder idag me!!! WOHOOO!!!!

Linnea vaknade vid halv 9 idag oxå! Å jag kunde inte sova som vanligt... Fast idag va de Jimmies fel. Snarka som ett jäkla sågverk...

Min drömm inatt va ju HEEElt konstig...
Drömde jag va hos frisören (konstigt redan där! haha) Skulle på bal, så hon skulle fixa håret på mig, sätta upp de snyggt. Helt plötsligt va de 2 killar som va frisörer som skulle fixa den på mig.
Så ropade mamma på mig å ville visa mig nått så jag fick avbryta för att gå å titta. De va i komarken någonstans. Hanna å Therese kom dit med. Dom skulle me på balen å dom va redan klara. Hanna hade typ affrokrull i en boll bak på huvudet, med lös hår som va grå-färgad.... Skit fult. Vet att hon va jätte stolt å tyckte hon va sketsnygg... De tyckte inte jag, men jag sa inget! Therese kom jag inte ihåg hur hon såg ut, tittade la för mycke på hanna... hehe...
Men så fick jag bråttom för att komma tillbaka till frisören. Då hade jag helt plötsligt Linnea med mig å vi skulle åka bussen dit. Hon satt i sin vagn. Så kom bussen och jag gick till bakdörren för att gå in, men den öppnades inte. Så jag ställde Linnea där och gick fram å knacka på förardörren. Den öppnades och chaffören såg JÄTTE äcklig ut. Precis som han va frösen lr nått. Å han bara titta på mig å tittade rakt fram igen och jag vågade inte säga nått. då såga jag helt plötsligt att hela bussen va typ frostig å isig. Dörren stängdes och han började köra.

Jag tittade bak på linnea för att se så hon inte stod för nära, men då va de bara vagnen där. Linnea va borta! Men jag blev inte rädd, utan tänkte att detta e ju bara en dröm ändå så jag tog vagnen å gick.

Kom fram till nån inhängnad fotbollsplan med massa människor med down syndrom. Dom sprang fram och tillbaka där å lekte. Å helt plötsligt så va ja me där inne och blev jätte bra kompis med en tjej där som red på min rygg...

Ungefär så mycke kommer jag ihåg... Drömmar kan ju vara så jäkla konstiga va? Eller e de bara jag?

Ne om man ska ta å klä på sig för dagen?!
Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Emelie säger:

haha, där fick jag mig ett gott skratt. grym dröm ! ;)

2011-04-13 | 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback