Skit i hela lägenheten!

Nu har vi nog packat allt som går... Fy fan så här ser ut. Tyckte de såg för jävligt ut innan, men nu e de ju fan ett bombnedslag!!!

tur man ska gå å lägga sig snart å slippa se de i några timmar iaf! haha...
Jimmie va la till så där mycke hjälp ikväll,,, Fick tjöta en del! Men nu e han nöjd med chips i sängen å gottar sig.... Jag tog en knäckemacka med en OTROLIGT god korv! Skulle inte ens byta mot en enda chips-bit!

Va på marknaden idag med Nathalie å barnen å då köpte vi korv. 2st vitlök och en brännvin. Fi fan va goa dom va! Skitsamma om man luktar röv i munnen sen, de e de värt!

Har deklarerat nu ikväll oxå. Både för mig å jimmie... Så jävla tråkigt... Får inte tillbaka en endaste krona... Får ist betala!!! BÅDE jag å jimmie... Va e odsen lixom... Roliga pengar.... BLÄ PÅ SKATTEN!

Märkt att min magsäck har krymt lite me! Blir mätt fortare, vilket e så jävla bra! haha....

Ååååååååh.... Imorgon smäller de... Flytten alltså...
Sista natten i denna lägenhet!

Å på måndag börjar Linnea hos dagmamman. Trodde jag va beredd på detta, eftersom jag pratade med henne för 3 veckorsedan (okej kanske överdrev... =P ) MEn ja får sån känsla i magen att jag inte vill att hon ska börja... Men tror de blir bra för Linnea! Och mig... Ska bara hitta ett jobb nu!
Skulle vilja ha ett roligt jobb, mycke betalt, roliga jobbarkompisar, Bra tider att jobba.... Finns de???
Säg till mig isf!

Lägga sig va de ja! E faktisk trött nu... Bäst å vara vilad för i morgon....
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ TRÅKIGT Å FLYTTAAAA!!!!
Men e jätte glad för all hjälp vi får...!

Go natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback