stressmorra!

Vaknade 06.40 av att Linnea skrek till inne från sitt rum. tittade breve mig å ser att Jimmie ligger där.
-Ska inte du gå upp nu? frågade jag då. Och de skulle han! Han började kl 7!!!
Så de blev stress upp och jag fick köra han, för Linnea va ju ändå vaken!

Trött å seg å köer på vägen å bajs vad jag hatar stress på morran! Inte ens jag som skulle jobba, jag vet. Men ändå!

Ikväll blir de scrapbooking! Sista gången för denna termin! Sen får man la fortsätta hemma om man orkar/hinner.

Dom vi ska byta lägenhet med kom förbi igår kväll. Dom skulle ju köpa våran tvättmaskin så dom ville veta vad vi skulle ha för den. Då passade jag på å fråga om dom ville köpa frysen me å de ville dom! Så jäkla bra!!! Slipper man flytta på dom sakerna.

Så nu vankas de ULLARED! Jihoooo.............! vet inte när än men blir la lättast efter flytten, om jag kan hålla mig så länge... haha!

Helgen har vart super kul! Skrev kanske de igår?! Men skit samma... hehe... Den va rolig! Va hemma hos Nathalie å Nellie på kvällen så Linnea å Nellie fick leka lite till å vi titta på film. "The ugly truth" Jätte bra film!
Så de får de allt bli repris på tycker ja! Kanske blir så när ni flyttat?! =D

Kollade på en film igår kväll med Jimmie oxå. Burlesque. En film med Christina Aguilera och Cher. SÅÅÅ JÄKLA BRA! Tänker se den sen igen... Rekomenderar jag absolut!

Men nu luktar de baj här. E nog dags att byta blöja på Linnea!

Ha en bra dag så hörs vi senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback