Telefon-helvete!

Hatar när man får en ny telefon å inte fattar nått... Finns inget värre...
hoppas nathalie kan hjälpa mig i mon...

Idag har vi vart med goingarna nellie å nathalie. Kändes som vi promenerat runt halva jorden, men så långt va de faktiskt inte... Men när jag satte mig i bilen när vi skulle hämta jimmie kändes de som ögonen va svullna för jag va så trött... haha...

Va i den nya butiken "lillgammalt" å titta lite me! Verkar ju helt ok! Så dit ska jag igen å köpa grajor. Köpte inget idag. Får ta de en annan dag!

Imon blir de äventyr med NN. Hoppas Hoppas hoppas!!!! på fint väder bara... Iaf uppehåll!

Ne nu ska jag göra annat!
Hanna vet vad... =P

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback