tisdag e de ju!

Får för mig att de e Onsdag hela tiden idag, men de e ju faktiskt Tisdag! Så desperata kommer ju ikväll!

Börjar om ca 1 timma... Jimmie håller på å nattar Linnea å jag passar på att sitta vid datorn en stund... Sen ska ja även duscha å jag ska ta de luuuuuuuuuuuuuugnt.... Ingen stress, bara njuta!

Idag va vi hemma hos nathalie å nellie en stund å busade! E riktigt roligt å se när tjejerna blir glada när dom ser varandra! Dom lysser ännu upp! Å tur e väll de! hehe.....

Sen när vi kom hem fick Linnea middag, jag gjorde muffins och sen middag till mig å jimmie. Sen åkte vi å hämta han på jobbet, lite sena blev vi, men sånt som händer när man har småbarn!
Känns som jag bara stressar på eftermiddagen... Hoppas jimmie kan få sitt körkort någon gång så jag slipper tänka på de....

Imon ska de bli regn läste jag! =/ INTE bra... Fast iof ska vi in till stan å handla bh så då gör de inget om de e trökigt väder! Jag har sagt hur länge som helst att jag måste köpa en ny bh, å idag gick den sönder. Ena bygeln ploppa upp så de e bara å åka å handla en till! E dom inte FÖR dyra så köper jag 2. Har ingen annan en den som e trasig nu!

Ne nu ska jag hoppa i duschen! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback