trött på mig själv

Satte mig å förde över alla bilder från kameran till datorn. När jag gjort de brukar jag alltid titta igenom alla.
Skulle ju inte ha gjort de... Fy fan säger jag bara... Hitta en bild på mig som va så fruktansvärt självförtoende-knäckande så nu MÅSTE jag fan göra nått alltså....

Vill inte gå på pulver å skit, gillar mat för mycke så nu blir de andra bullar! (Ja de va ju rätt ordval... haha...)

På bilden ser jag höggravid ut... De e inte ok... Blir så trött på mig själv. Varför gör jag inget?!!!!



Här e jag i v.38... INTE mycke som skiljer!

Prata med en tjej som heter frida, fick barn i maj förra året å jag tänkte jag skulle använda henne som insperation! Hon kämpar å har sig nu med. Då e jag inte ensam iaf när jag håller på! =) Eller när ja har börjat alltså... hehe...

peppa peppa nu Fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
hanna säger:

va dum du e! du ser inte alls gravid ut!

men bra att du vill kämpa på oxå! =)

2011-04-21 | 15:53:55
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
jeanette säger:

kan bara hålla me, du ser inte gravid ut!

2011-04-23 | 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback