Ullared!

Idag ska vi till ullared! Lite så där helt plötsligt känns de som! haha... Hoppas de e lite folk!!!

Ska köpa lite sommarkläder till mig och Linnea tänkte jag. Och säkert massa andra de-här-visste-jag-inte-att-jag-behövde-men-köper-de-ändå-för-de-e-ju-så-nedrans-billigt-grejor! haha....


Klockan e 6.20 nu. Jag kan inte sova... VET att jag kommer va helt död i eftermiddag, men kan verkligen inte sova... Tror de e pga flytten... Att vi inte packat allt ännu å vi kommer få stå i mon å göra allt på kvällen.. så jag gick upp kvart i sex och packade en låda i sovrummet. Hahah... Kläderna e ju ingen ide... Sängen ska skruvas ner, sakerna i förrådet ska bäras över till de nya förrådet, Gadiner, lampor mm ska ner me... Jag får roa mig med de ikväll och hela dagen i mon!

Hörde Linnea inne i sitt rum nu... hon har vaknat......................... Typiskt... Hon ska ju inte vakna ännu... =/
Säkert jag som väckt henne oxå...

Ne nu ska jag göra viktigare saker! Skriver mer i ikväll eller i mon!

Kommentarer
Ellenor säger:

Fram med bilder från dagens shopping nu Fina :)!

2011-04-28 | 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback