Fredag 12 Aug

Idag e de fredag ja, å snart ska jag börja jobba! NERVÖST !!! hehe,... Men de ska bli skoj ! =)

Har precis käkat frukost här faktiskt... Eller Lunch e de la. Vart sån konstig morgon...

Jag låg på soffan i nattt för att jimmie snarka som ett as...! Så klockan 4 vaknade jag av att Linnea kom springandes in till vardagsrummet och gnällde. Så jag upp från soffan tog upp henne i famnen och la henne i sängen. Hon ville inte sova...! Så jag gungade henne i famnen, gick inte. Hon e ju rätt tung nu med! Så la henne i sängen igen, å sen satte jag mig på sängkanten tills hon somnat. Hon låg och kände med tårna hela tiden att jag va kvar... hehe... så en stund efter att hon slutat vicka på tårna så gick jag ut därifrån... La mig i soffan igen och försökte somna. Sen från 4-halv 6 vakna å somna hon hela tiden så jag kunde inte somna riktigt...

Jimmie gick upp till jobbet efter 5 så då gick jag in å la mig i sängen.... hehe... Klockan 6 kom Linnea in till sovrummet helt pigg och glad! Nej, sa jag då. De e natten !!! Så la henne breve mig, men hon ville inte somna... Så då gjorde jag välling å la henne i sin säng så hon fick käkat den där och somnade efter de. Tillslut somnade jag med! Tänkte att snälla till klockan 8 kan vi la sova iaf!!!

09.39 vaknade jag och kände mig rätt utvilad! haha... Linnea sov ännu så jag gick upp å klädde på mig. Hanna undra om vi ville med till affären så jag väckte Linnea kl 10 å då ville hon inte ha välling. Så vi hoppa in i bilen åkte till maxi å handlade!

Skulle plockat svamp oxå i en skog, men de blev ingen. Jag visste inte att Linnea va sån "ickeskogs-människa"... Hon VÄGRADE gå i skogen... Jag bar henne en bra bit, sen satt hon på mina axlar å sen tänkte jag nu skiter vi i detta....! varje gång jag satte ner henne så protesterade hon...! Så vi åkte hem å käkade "frukost".

Så har min dag sett ut hitills. Ska åka till Nathalie å Nellie om en stund. =) Titta på deras nya lägenhet!!! Spännande!!! hihihi...

Sen e de ju Äntligen fredag så jag vet inte vad som händer ikväll... Kolla på avatar kanske?! =P

Ne nu ska jag dra mig! HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback