Go kväll

Ja denna eftermiddag/kväll som skulle va så jobbig och stressig blev inte riktigt så...

För de första så kom aldrig alexander. Netten hade glömt de så han skulle sova hos mormor ist!
För de andra så upptäckte jag matrester från igår som fick bli middag idag! Kanon ju!
För de tredje så skulle jag ju packat, men har inte packat ett skit... Ta de i mon ist... (vilket jag säkert kommer ångra i morgon när man springer runt å velar å stressar å har sig)

Men jag har ju ändå börjat skriva en packlista! Så jag inte glömmer viktiga saker! Typ vällingen till Linnea! De e viktigt...!
Nu ikväll när jag skulle blanda välling till henne upptäckte jag att vällingen e slut! Kl va 10 i 8. Så de va ju bara å slänga sig i bilen till city gris och köpa... I sletna mysbyxor, håret i en knut mitt på skallen och den största munkjackan jag har på mig.. Scchhhnögg! haha... Men men,.. A mom gat to do wat a mom gat to do! eller hur?! =P

Har fått massa jobb nästa vecka med! Ska jobba mån-tors! Pengarna bara rullar in! =D Livet känns bra just nu! =) Har en sån snäll lilla syster med som ska hämta Linnea både på mån å tis från dagmamman. Tack för de hanna! Slipper de bli såååå långa dagar där...!

Just de ja, i mon ja... Ska handla mat, snacks dricka till våran tripp till Mellerud! Får inte glömmas... Sen skulle vi köpa med köttfärs och spagetti... ååå... Ska man komma ihåg allt med... =S
Får handla på Maxi i mon så ska jag se om jag inte hittar en almanacka (stavas de så? ) som jag ska börja skriva upp saker i. Får bli mitt minne rättare sagt!

Jag längtar änna till hösten nu med... VET att jag kommer ångra att jag ens sagt de, men jag e en höst människa! ÄLSKAR hösten! Men börjar den redan nu så blir den väldigt lång... Å de vill jag ju inte heller! Men tittar man ut så har faktiskt löven börjat falla å ändra färg (LÖÖÖÖV IT) men gillar sommaren med!!! Men de e ju inte riktigt så att man åker ner till havet nu änna... Eller?! Gör ni de?

Ne nu ska jag föröska sova! Ska ju göra massa saker i mon! suck... Men kul ska de bli!

HAHAHAHA!!

Lite kvällshumor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback