Godis e skit...

... men så jävla gött...
Va på maxi å handlade lite förut (blev inget storhandlingen, bara de nödvändligaste) å jimmie köpte chips, som vanligt, hans favvo. Å jag tänkte: Vad ska jag ha då? tog en påse nappar, de e ju gött! Men efter den, å då har jag inte ens ätit hela påsen, har jag fått springa på dass... Jag tål inte godis längre. Blir så varje gång jag äter godis... Varför blir de så?! min mage e paj... Lika bra de iof, för jag ska ju inte äta sånt ändå! men ibland e man så jäkla sugen bara... Men e ju inte värt toabesöken... !

Imon e de lördag å jag ska försöka ta mig till gymmet på morran tänkte jag! Ska snart lägga mig nu med. E helt död. Men ändå kan man inte lägga sig fööör tidigt. Tittade på klockan förut när jag kände att NU kanske man ska lägga sig? Då va den 20.00.... Å då tänkte jag att jag kan ju inte lägga mig nu! Men nu e klockan 21 å jag ska nog borsta tänderna å lägga mig strax... Då e de ändå ok. hehe...

Kollar på en film nu som heter 13. Handlar om en kille som behöver pengar som hamnar i ett litet ovanligt spel, omedvetet om vad det handlar om. Rysk roulette. Ganska spännande, men inte världens bästa film...

På tal om film, såg pirates of the caribean, den 4de filmen igår ju. FY fan va dålig den va... Riktigt besviken!!! =(  Inget å ha...

Ne men nu ska jag borsta tänderna å lägga mig.
(jimmie sa de förut, att vi e som ett jävla pensionärs-par som vill lägga sig kl 21!
Ne, sa jag då. Vi e småbarnsföräldrar! Då e de ok!
Sen brukar vi aldrig lägga oss innan 22.00 så vi e ju "normala" annars! men han tyckte väll att de va fel när de va fredag... Men men. Går man upp klockan 5 på morran så vill man lägga sig tidigt! )

Go natt!
Tyckte denna va rooooli! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback