Halloj änna!

Orkade inte skriva nått mer igår kväll... hade inte tid helt enkelt och sen när Linnea lagt sig hade jag inte orken!

Linnea e hos Åse just nu. Ska hämta henne om 45min ungefär så jag sitter här och fördriver tiden! Känner mig så hurtig nu de senaste! Åkte in till kungälv förut med hanna å skulle kolla en grej å efter de skulle hon jobba och då drog jag till gymmet! Redig tös! haha... Fick bli en snabbis idag för jag va ju så smart å handlade mjölk innan träningen.... Men va ändå där 1 timma. Tiden gick väldigt fort idag! Jag va inte själv hela tiden på tjejgymmet idag. Kom en när jag hållt på en stund.

Men känner i benen att de börjar ta lite! hehe... Värker lite i dom då å då... Vilket e bra!
Jag cyklade förresten förut och lämnade Linnea hos dagmamman. När jag satte mig på sadeln trodde jag att jag skulle ! Fy fan va ont de gjorde! haha.. Den sadeln på den cykeln va inte så bra för mig... Plus att jag måste nog höja den lite... Eller e de för att man e ovan som man får ont i röva?! Ne de måste va sadeln...

På onsdag blir de jobb ja! Spännande! Har ännu inte vart å tittat vart detta ställe ligger som jag ska jobba på... hm hm... Kanske bra å göra de så man inte kommer för sent?

I helgen, eller på lördag rättare sagt, ska vi till Mellerud! Ska dit med Gabbie å Harry. Harrys föräldrar har tydligen en stuga där som vi ska låna! =) Så de ska bli spännande!

Ne nu får jag göra annat!
Todelooooooooooooooooooooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback