Kanon

Natten gick helt ok! Vid halv 5 vakna båda jag å jimmie av att hon ramla ur sängen =S Men jimmie va snabb upp å stoppa om henne å då hade hon lite svårt för att somna om men hon somna iaf tillslut!

Så vid 8 vaknade jag av att hon kom in i vårat sovrum... =) hehe... Helt ok att gå upp då ändå!

Så nu hoppas jag bara att de fortsätter så! Eller inte att hon ska ramla ur, men att hon ska sova i sängen! hehe...

Idag skulle mamma å pappa komma å hälsa på. Dom ville se sänggaveln. Annars vet jag inte vad som händer idag. Regnar ju inte än iaf! Ikväll e de ett-års kalas för jesper... =) Ska bli roligt!

Ska försöka komma iväg å träna idag med. Men nu kan jag inte skriva mer för Linnea klänger överallt på mig...!

Hörs sen!

Kommentarer
Kennie säger:

Jag kanske kommer en sväng oxå, om jag får.

2011-08-11 | 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback