Lördag 27 augusti

Idag e de riiiiktigt trök väder. Imorse efter frukost så blev de helt plötsligt mörkt ute! Helt svart! Tänkte att nu blir de oväder!!! Men de blev inte så farligt som vi trodde, utan de regna och blixtra lite sen försvann de! De regnar ju nu med, men e inte så mörkt som de va förut...!

Betalade lite räkningar oxå! Eller, la in på nätet så de dras den 1sep, när jag får pengar...
man blir ju inte direkt glad efter sånt... Skatten på bilen kom oxå denna mån... Blä,,,! Men men... Måste ju betalas!

Just nu ligger Linnea och sover. Hanna å mamma va förbi förut å fika och Linnea va så trött de sista... Somnade efter 2 min när dom gått. Hon e lite bättre idag. Varm av sig e hon, men inte lika snuvig! Bra de! För på månadag ska vi ju till ÖF!

Tänkte på de jag skrev igår. Kanske va för mycke information?! haha... Läste igenom de idag och kom på att jag kanske inte skulle srivigt då?! Men men nu e de gjort och jag har inte ont av de. E isf om nån annan har de å då får ni la hoppa över de å inte läsa... hehe... =P

Nästa vecka jobbar jag tis, ons, fre, lör och sön. Längtar så jag kan DÖ till lönen--- De måste ju va en del pengar nu! =) E ju bara exakt en mån kvar---- så länge... =( --- tills den kommer...

Ne nu ska jag titta på tv en stund! skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback