Nu börjae de likna nått!

Började på sänggaveln idag! ska bara köpa tyg och skummgummi å sätta fast den så e den klar! Blir kanon hoppas jag...! I början gick de åt helvete. Kunde inte borra en endaste skruv. Va på väg att ge upp och allt va åt helvete mm... Men så upptäckte jag att skruvdragaren skruva åt fel håll... haha... De va ju inte så konstigt att de inte gick då! Så sen gick de kanon att borra! Lite bilder på hur de ser ut just nu!


Baksidan!


framsidan! Som ska fast i sängen + Skummgummimadrass o tyg!

Funderar på att sätta en ljusslinga på baksidan med. Men de får vi se när de e klart hur de blir med de!
Har ju inte ens hittat tyg än! haha...

well well... Nu ligger jag i sängen å skriver medans linnea sover å jimmie sitter vid sin dator... Tänkte åka å träna snart med... Sen blir de tacos till middag och senare ska vi till lasse å bettan å hälsa på!

Regnar som ett as idag med... De gillas inte... Varenda kudde på balkongen e genomblöt... =/

Förresten, jag drömde att Tequila fick 12 kattungar i natt! haha... Vet inte vad de kom ifrån... Kanske för att netten prata om valpar igår? haha... men vad söta dom va! Men 12 st!!! Fy fan... Jag tyckte de va jobbigt å ha 4 st när hon fick sist... Tur de va en dröm! Ne nu ska jag träna!
Wish me luck! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback