Onsdag morgon...

Å klockan e ALLDELES för tidig!!! Men börjar man 7 så får man gå upp så här tidigt...

Igår va jag trött i hövvet hela dagen, hade huvudvärk. Och jag känner att den sitter i ännu... Är nog på g att bli sjuk för jag va änna tät i ena borren igår kväll... gaahhhhhh! Jag vill inte bli sjuk. Inte när jag precis börjat jobba..! Måste köpa Kanjang idag... Eller vi kanske har de hemma?! får kolla de sen...

Igår va ju en konstig start på morran. Börjar ju med att jag åker till fel dagmamma...! Sen när vi ska där ifrån slår jag igen bildörren på Linneas ryggsäck så ena spännet går av på axelbanden....!!!
Dagmamma 2 ringde halv 3 och undra va vi var, för på schemat stod de att vi skulle komma kl14 och hämta... Sen när jag kommer dit så berätta hon att jag hade inte packat ner en enda blöja till Linnea. E ju så van att Åse har de hemma, så jag tänkte inte på de! Ne hoppas denna dagen blir bättre....

Får la ta en alvedon och hoppas de i hövvet går över iaf!

De posetiva e iaf att Linnea har sovit hela natten i natt! =) Och somna igår kväll utan tjafs! De gillar jag! =)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback