Så! Nu har jag lämnat Linnea hos dagmamman...

img_9511 (MMS)

Så! Nu har jag lämnat Linnea hos dagmamman. Hon sprang raka vägen från parkeringen in till Åse. Sen knacka vi på dörren och de öppnades och Linnea springer rakt in! Åse fick änna stoppa henne, efter som hon hade skor på sig... Hehe men de e sånna här dagar man inte har dåligt samvete att lämna henne där! :) känns så skönt! Hon va ju hos sin extradagmamma igår och de va inga problem att lämna henne där heller. Hon vinka så glatt hej då! Tur att hon inte e blyg av sig! Så idag blir de jobb till klockan 17. Känner mig helt slut i kroppen.. Sover för lite tror ja. Får lägga mig tidigt i helgen och försöka sova ut! Hoppas jag blir ledig i morgon med. Får se på de! Ne nu blev de mycke skrivet idag, får skriva mer ikväll om jag orkar! Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback