Snart in i duschen

Åkte å träna i morse när linnea vaknat. Jimmie vaknade klockan 7 idag så han vaknade fre både mig å Linnea! Linnea vaknade sist av oss. Hon sov HELA natten i sängen...! Jag e så glad !!! Går kanon! Kanske inte ska säga för mycke eftersom de kan vända på 2 sek... haha... men ändå!

När man parkerar till gymet så e de samma parkering som när man ska gå till Kinan. Blir alltid så sugen på de när man tränat klart... haha... farligt! En vacker dag så kommer jag köpa med mig kinamat hem... hehe...

Fick mig en cyckel igår med! Eller låna iaf! Så nu behövs de en cyckelhjälm till Linnea så ska vi ut å cyckla nån dag! Ska åka in å titta på de idag!

Ne nu ska jag in i duschen!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback