trött....

Linnea vaknade 5 idag....!!! Inte ok! så jag försökte somna om henne i 1 timma, men 10 i 6 orkade jag inte mer å tänkte att de e bara å acceptera och se glad ut... Så då gick vi upp för dagen... Hon e helt snorig så jag tror de va därför hon inte kunde sova... Kändes som om hon hade feber förut med så jag gav henne alvedon.

Netten hanna å jesper kom förut med å hälsa på å då blev hon lite piggare. Hon har sovit middag nu med (vilket jag gärna med hade gjort) hehe... ,men men så e de!

Ikväll blir de storhandling. Skulle viljat frosta av frysen innan för de e som snökullar där inne nu, men jag får ta de en annan gång...
Linnea äter ju inget nu heller. Hon gjorde de förut innan hon somna. Men då hade hon ju alvedon i sig... Får köpa eller göra nån kräm till henne... jaja... Känner att jag de jags kriver kommer lite huller om buller, men jag springer efter Linnea hela tiden å ropar på henne titt som tätt. Hon gör ju saker hon inte får göra HELA tiden!

Netten tog med sig en hylla oxå som vi inte skulle ha mer. Den har stått i halen, nermonterad sen vi gjode vägen i sovrummet. Gött å bli av med den. Skulle vilja målat i hallen nån gång men de får man ta när de blir pengar över....

Ne nu får jag leka med Linnea ! Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback