Ullareeeeed!

Idag ska Linnea till bvc vid 11.30. Ska bli så kul. Hon har inte vart där på göör länge! Spännande å se hur lång hon blivigt och hur mycke hon väger...!

Sen ska hon hem till morbror Kennie och vara där när jag åker till Ullared med Jennifer å Netten!!! hihihi...!
Jag fick pengar av jimmie som jag kunde handla för. Wihooo tänkte jag! Men imorse hade han skrivigt en Lista på allt han ville ha i ullared... Tack för de änna! haha.. Men men, de va ju inte längesedan jag va där så jag ska inte ha så mycke.. men ändå! haha...

Igår fick jag ett ryck å städade hela lägenheten. Så skönt när de e gjort! Men vad svettigt de blev! E ju redan 30 grader ute å i lgh e de värre. Men rent blev de! Så låter man Linnea leka lite så ser de ut som förut... minus smutsen. E massa saker överallt! Härligt... haha...

Sen på kvällen åkte jag och hanna å träna. Kändes riktigt gött. Har ingen träningsvärk idag, vilket e bra! Tänkte jag skulle träna idag med om jag orkar efter ullared... Hoppas de!

Ne nu ska jag leka lite med Linnea. Hon verkar uttråkak...!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback