dan före dopparedan!

Nu e de bannemej nära! =D hihi...

Va på Liseberg igår och jag kan la inte påstå att jag fick mer julkänsla? Gick där å de dugga lite ibland. Men kul va de! Vi gick runt å spela en massa och sen kolla lite på dom olika stånden (hahahahhaha... mys!) som fans där.

Skulle tända ljus med, de där att man kunde skänka en tanke, men dom va slut så de sket sig...  Kan säkert skicka en tanke ändå, men de kändes änna hopplös när ljusen inte fans... (haha.... överdriva eller?)

Jag känner mig änna glad idag! =D Vart vaken i 20 min så de kan ju säkert åndras under dagen... haha... Men nu ska vi inte va sånna!

Bakade knäck igår! (heter de så när man gör knäck? ) jaja... iaf, dom blev jätte goa! Så de blir till att ha till Uppesitta kvällen med bingo lotto ikväll! Se om jag hinner köpa glögg med så kan vi hade med. Å sen lite daim och skummtomtar från igår som jag å hanna vann! Kan nog bli en go kväll! haha...
Skiter i bingo lotto, bara jag får mitt godis typ... Hahah... Ne men de va som ellinor skrev, de e ju tradition!

Fråga jimmie om han ville spela å han tyckte att vi kunde göra de... Frågan e bara om han kommer va vaken... =P Han har vart vaken sen 12 i natt............ Han sov när jag kom hem igår. kul... =P

Ne nu ska jag fixa mig innan jag ska åka!
Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback