ensamt

fyyy va tråkigt jag har nu... haha... aldrig e man nöjd! ;) Saknar Linnea nu.. Men men får ju se henne i morron! mina raggarsockar e på tork med.. tvätta dom förut (trampade i Linneas kiss som hon råkade kissa utanför pottan förut) dom e så goa å ha på sig när man fryser. Men hitta mina gammla, inte alls lika goa, men dom gör de som ska göra! -Värma mig! hehe... Vi har inget varmvatten förresten! Imorse när jag skulle tvätta av ansiktet så blev de aldrig varmt. Sen senare blev de lite bättre, då duschade jag och Linnea. Sen skulle Jimmie duscha men då va de nästan borta igen... haha... Då kom grannen på em och fråga om vi oxå va utan varmvatten och att vi måste ringa och anmäla de. Ju fler som ringer desto fortare gör dom nått! Så jag ringde och nån timma senare ringde en på förbo upp mig och sa att de kommer inte kunna lagas nu i helgen utan på måndag, om vi har tur.... Kul... Ska man gå runt i sitt eget svett eller vad man nu ska kalla de enda tills måndag... Okej de e lördag kväll, men endå! haha... Ne nu ska jag borsta tänderna! Hellre varmvatten borta ett tag än att strömmen skulle va borta! go natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback